donderdag 6 september 2012

Slapeloze nachten

Nog 3 nachtjes en dan is het zover: dan wordt mijn boek voor de aller- aller- allereerste keer verkocht. Dan kan iedereen hem lezen en zich er een mening over vormen (slik!).

A.s. zondag ben ik van 13.00 uur – 17.00 uur aanwezig op het Cultureel Festival in en rondom Theater Twee Hondjes. Om 15.00 uur worden mijn collega Marisca en ik geinterviewd over onze boeken.
De gehele middag wordt mijn boek voor de speciale prijs van € 15,- verkocht. Houd er rekening mee dat pinnen helaas niet mogelijk is.

Zenuwachtig? Ik? Hoe kom je dáár nou bij??!!

Tot zondag!

X

Lindsay

P.s. Kun je er zondag niet bij zijn? Niet getreurd! Op zaterdag 15 september is er een speciale verkoop & signeerdag in de Bibliotheek van Hellevoetsluis.

P.s. 2 Daarnaast is het boek vanaf maandag 10 september overal te koop en te bestellen.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten