zondag 2 september 2012

Hij is er!

Afgelopen vrijdag was het dan zover: ik ging mijn boek hoogstpersoonlijk ophalen! De avond ervoor was ik express vroeg naar bed gegaan, maar slapen ho maar. Ik was veel te zenuwachtig.
 
Na een te korte nacht vertrokken we ’s ochtends vroeg naar Amersfoort. We gingen eerst langs bij CO2, de vormgevers die ervoor gezorgd hebben dat mijn boek er nu zo uitziet. Daar kreeg ik ook het allereerste exemplaar van “In één klap” uitgereikt. WOW. Hij is zo mooi!
 
Daarna vertrokken we naar de drukker, waar we een uitgebreide rondleiding kregen in de drukkerij en de binderij, om te zien hoe mijn boek tot stand is gekomen. Supergaaf om mee te maken!
 Na afloop hebben we een  aantal dozen met mijn boek ingeladen, zijn we ergens gaan eten en reden we terug naar huis.
 
En nu staat er een hele stapel boeken thuis. Waar ik non-stop naartoe loop. Om naar mijn boek te kijken. Om in mijn boek te kijken. Om het boek te voelen. En om dolgelukkig te zijn met dit schitterende resultaat, na zo’n verschrikkelijk klote-ongeluk.   
 
X
Lindsay

P.s. Op zondag 9 september wordt mijn boek voor de speciale prijs van € 15,- verkocht op het Cultureel Festival.

P.s 2 Vanaf maandag 10 september is het boek overal verkrijgbaar en te bestellen voor de reguliere prijs van € 17,95.

P.s. 3 Op zaterdag 15 september verkoop en signeer ik mijn boek tussen 11.00 en 13.00 uur in Bibliotheek Hellevoetsluis.
 
 
 aluminium plaat die wordt gemaakt
 
 
het drukken van de plaat op papier

 
papier 

de inkt 

de omslag lamineren 

 vouwen

 innaaien
 
pallets

 de overgebleven pallet met mijn boeken (stond naast Thea Stilton:-))

inladen! 
 
Yeah!

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten