maandag 15 oktober 2012

Wow!


Afgelopen weekend ontving ik onderstaande mail. Ik heb gevraagd of ik hem hier mocht plaatsen, omdat ik ‘m zo geweldig vind!
Lees & huiver J




Hallo (:

U kent mij waarschijnlijk niet maar ik wou toch even wat kwijt.
Ik ben Cherelle, 15 jaar oud en ik woon (ook) in Hellevoetsluis en zit op het Jacob van Liesveldt. Ik wil óók naar het NHTV, voor International Hotel Management, en ben óók groot fan van Feyenoord! (just saying haha) 

Mijn docent Nederlands kwam, omdat we een boekverslag moeten maken, zo'n 3 weken geleden aanzetten met uw boek, en vertelde het verhaal er omheen. Toen ik thuis kwam heb ik gelijk het verhaal verteld aan mijn moeder, en ja hoor, de volgende dag duwde ze het boek in mijn handen. "Alsjeblieft, veel plezier met lezen". Dus ik begon met lezen. Ik vond het verhaal vanaf het begin echt heel mooi. Ik vind het ook heel jammer dat ik amper tijd heb om te lezen naast mijn school en sporten, maar maak er toch zoveel mogelijk tijd voor vrij.

Maar om een lang verhaal kort te maken. Ik ben echt weg van uw boek. Ik vind het ook heel knap hoe u er mee om kunt gaan, met de nodige grapjes en zelfspot. Dit maakt het ook leuker om te lezen. Verder vind ik het ook vreselijk wat er gebeurt is en komt het (hoewel ik u niet ken) toch wel dichtbij. Omdat ik dingen qua omgeving die u beschrijft in het boek gewoon kan herkennen. Dan realiseer ik me wel dat het zomaar iedereen kan gebeuren. En dat het ook heel heftig is.

Ik hoop echt dat het heel goed gaat met u, en dat alles goed zal blijven gaan. En mag u best weten dat ik heel veel respect voor u heb, vanwege uw prestaties en denkwijze. Ik zou dat echt niet kunnen, maanden moeten revalideren en redelijk rustig blijven onder de omstandigheden. Respect! En misschien kunt u wel nog een boek schrijven! als u tijd over heeft natuurlijk haha ;p Gewoon voor de lol! Over een random onderwerp. Want u kunt ontzettend goed schrijven! Dit is namelijk echt een geweldig boek! 

Als u het leuk vindt kan ik u wel mijn boekverslag doorsturen als ik het af heb! Als u dat niet leuk vindt hoeft dat natuurlijk niet (:

In ieder geval nog heel veel succes verder!

Groetjes, Cherelle

1 opmerking: